Total Pageviews

Friday 18 November 2016

Zapatrzyłem się

Błądziłem szukając
Wybierałem poznając
Tą tylko jedną,
Która da mi miłość.

Zapatrzyłem się
W jej czerwone lica
Mrugnąłem do niej oczkiem
Poprosiłem – zatańczyłem
I już wiedziałem
Ze warto wybrać słowo miłość.





Płonę cały zauroczony
Rozumie mnie
Zaczynamy mięć wspólny język
O tym co serce pragnie
Wyjawiając mój sekret
Jaką widzę miłość.

Niepewność ogarnia mnie
Czyżby me serce wybrało
Śmiejąc się razem
Gdy jest jedna myśl
Wspólny wątek.

I stało się już jesteśmy nadzy
Zycie zaczęło pisać lirykę
O wspólnej miłości
O planach przed nami i za nami.

I o tym co najważniejsze
Przysiedzę która połączyła nas
By mogliśmy świadczyć
Przykładem jakie niesie słowo miłość
Dla nas i dla innych.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2006.VIII.23 / 2016.XI.19

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl