Total Pageviews

Thursday 14 September 2017

Czas biegnie jak gołąb przed sokołem

To nic taka prawda
Wypełniłaś mnie sobą
Dałaś mi poczucie bezpieczeństwa
Uwierzyłem we własną i twoją miłość.

Każdy ruch, każdy gest twój
Wysyła sygnały i ja je przetwarzam
W to co wierzę i tak myślę,
Ze jesteś dla mnie, a ja dla ciebie.

Zazdrosna i głodna jest moja miłość
Tak jak twoja zaborcza i pewna,
Ze wszystko należy do ciebie
Ponieważ uwierzyłaś w siebie i we mnie.

Czas biegnie jak gołąb przed sokołem
To wyżej to niżej uciekając w niebiosa
Czasami się wydaje, że już go dopadnie
Gdy los inne ma zamiary.

A miłość wtopiona jest w czas
Tak, że nie ma ucieczki w bajeczny świat
Trzeba żyć z tym uciekaniem
By zrozumieć sens życia który jest nam dany.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.09.14

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl