Total Pageviews

Sunday 8 October 2017

Historię się tworzy

Uwierzyłem zaufałem poznałem
Trzy słowa bliskie mi sercu
Teraz po latach rozumiem
Co znaczy słowo
Gdy się je rozumie.

Za każdym słowem
Historię się tworzy
Tą osobistą i wierną
Mojemu przeznaczeniu
Ze zaufałem drugiej osobie.

Uwierzyć tak łatwo
Gdy wkładasz w to serce
Oddajesz cząstkę siebie
Tą intymną i wierną
Z wiarą w jaką podkładasz w inną osobę.

Potem następstwem wiary
Jest zaufanie
Odkrywam siebie dla niej
Nie bojąc się swego postępowania
Po prostu jestem jaki jestem.

A gdy już wierzę i zaufam
Wtedy poznaję ciebie
Bo jesteś otwarta jak mój dziennik
W którym wpisuję najintymniejsze
Swoje postrzeżenia dla upamiętnienia.

I choć lata mijają
Oddaliłaś się ode mnie
To gdy się spotkamy
Zawsze jesteśmy bliscy swoim sercom
I mamy do siebie zaufanie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.10.08

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl