Total Pageviews

Tuesday 31 October 2017

Ja sam nie wiem coś ty zrobiła dziewczyno!


Zasłuchałem się i uśmiechnąłem się
Mimo, że byłaś taka pewna siebie
Wspominałaś uciekałaś do tych dni,
Które były już historią naszą
Taką którą można było oceniać i karać.




Ja sam nie wiem coś ty zrobiła dziewczyno!
Przeszło minęło jak wiosenny powiew
I tylko się zastanawiam czy warto było
Kochać i otwierać się na ociesz
Jak drzwi, które są od mojego mieszkania.

Ja wiem wszystko wiem miłość zamieniasz na chemię
Teraz twierdzisz, że kochałaś mnie jak siebie
A ja jak zbity pies uganiałem się za tobą
Myśląc o tym co ty uważałaś za miłość
A ja za chwile które łączą na jedną noc.

Nie mnie sądzić ani tobie o historii przeszłej
Chciałaś weszło na wokandę i co! oceniają nas już inni.
Wstydzę się lecz ty tego nie widzisz pewna jesteś
Jak wtedy gdy się poznaliśmy w biedzie
Chociaż po pierwszym dniu już wiedziałaś, że odejdziesz.

Wybacz ale ty jesteś kobietą niestety same chcieliście
Emancypacji i zrównaliście się z mężczyznami
Jak brylant ze złotem oszlifowany przez związek,
Który zrównał mężczyznę i kobietę w te same artykuły.
Jakie to wiedziałaś gdy oceniano nas w sądzie.

Pożegnać nadszedł czas łzy nie uleję nad kieliszkiem
Wybacz teraz muszę posprzątać ten śmietnik,
Który zrobiłaś w mojej kuchni i zacząć od nowa
Żyć jak mężczyzna, który uwierzył kobiecie
Ze Ona jest mądra jak mężczyzna.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.10.31

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl