Total Pageviews

Saturday 30 December 2017

Mam życzenie

Gwiazda świeci na Niebie
Mam życzenie
Żeby i moja świeciła
Tak jak Gwiazda Betlejemska.

Ona pokaże mi drogę
Oświetli w mroczną Noc
I da nadzieję, że
Mam patrona,
Który czuwa na de mną.

Wszyscy się dziwią
Jak tak można
Mieć gwiazdę za patrona
Który oświetla jego drogę.

Ja nic się nie tłumaczę
Idę drogą tam gdzie
Gwiazda drogę wskazuje
I tylko myślę,
Aby wytrwać w tym co postanowiłem.

Ludziska pytają
Inni zazdroszczą
Drudzy widzą we mnie wroga
I tak mi zazdroszczą
Jak człowiekowi,
Który biegnie według planu
Nie bacząc na płotki na bieżni.

Dobiegłem do mety
Lecz wszyscy mi już życzą
Do siego roku
A ja tylko myślę
Aby gwiazda moja nie wygasła
Bo bez niej będę nikim.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.12.30

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl