Total Pageviews

Tuesday 5 December 2017

Rozmowa z Bogiem



A gdy tak uniosłem się
Myślą i postawą ciała
Wtedy zrozumiałem,
Ze rozmowa z Bogiem
Jest spojrzeniem na moją Duszę.

Dusza niczym płyta kompaktowa
Zapisywana i odtwarzana
Wtedy gdy zatęsknimy za tym
Co dla człowieka
Jest naturalnym dążeniem
Do czystości duszy i ciała.

Czystość to jak wyjście po kąpieli
Czując, że jesteśmy gotowi
Wdziać na siebie białe rzeczy,
Które świadczą o mojej czystości.

I ja ubrałem białą koszulę i spodnie
Idąc do ludzi z domu mego
Aby z nimi pracować i cieszyć się
Z dnia codziennego jaki sprawia
Zwykłe przebywanie z ludźmi.

Przyszedłem do domu wieczorem
Zdjąłem ubranie białe i się przestraszyłem
Ponieważ było brudne choć ja nie zgrzeszyłem.

Teraz gdy myślę nad tym chciałbym usłyszeć odpowiedź
Od ciebie Boże co ja zrobiłem, że znowu jestem brudny.

Cisza cisza panuje w domu i w moim sercu
Nic się nie dzieje chociaż się modliłem
Gdy nagle umysł jakby mi się rozjaśnił
I już wiedziałem to co powinno m.

Teraz rozumiem sens  rozmowy z Bogiem
Ze tak naprawdę rozmowa polega
Aby wybłagać czystość umysłu,
Który pomoże rozwiązać nasz problem.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.12.05

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl