Total Pageviews

Tuesday 30 January 2018

Ja wiem, że Jezus nie kłamie

Pytałem się Mamy pytałem się Taty
Gdzie jest granica w miłości prawda
Wszak kłamać mi zabronili
A ja prze-sto cierpiałem katusze.

Ja wiedziałem, że Jezus nie kłamie
Ja wiedziałem, że umarł za prawdę,
Lecz przecież czas kołem się toczy
I teraz na tronie siedzi jako Bóg
Z Duchem Świętym i z Bogiem Najwyższym.

Miłość moja to sprawiła, że jestem Tobie posłuszny
Lecz żyć z prawdą to trzeba iść pod prąd
I wierzyć, że mam rację udowadniając to
W każdym domu i w mieście lub na wsi.

Wsłuchałem się w wiersz poety,
Który tak pięknie napisał i wierzyć,
Ze dane nam rozumieć to co napisał.
Czytając na dole pod moim wierszem;


Słowo, słowo powie prawdę
Tą mówioną i milczącą
Wtedy i tylko wtedy,
Kiedy ten kto słucha
Umie zrozumieć tych co są coś
Warci w oczach sprawiedliwości.

Lecz jeżeli vet-ujesz i uszy zatykasz
To przecież każdy wie,
Ze nie dane ci jest zakopać
To co ty nie pojmujesz
A inni rozumują i światło widzą
Przekazując innym,
Którzy światło podtrzymują.

Tak miłość w prawdę się przemienia
A prawda chce odwrócić proces
By jedno z drugim szło parą
I prawda i miłość byli jednością.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.01.31

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl