Total Pageviews

Sunday 28 January 2018

Słucham i myślę jak osiodłać konika

Cisza, pies śpi na pledzie
A ja myślę co robić
Aby wypełnić czas pustki
Jaka towarzyszy gdy jestem samotny.

Włączyłem TV a nich sobie chodzi,
Lecz po chwili wyłączyłem
Szkoda prądu lepiej posłuchać muzyki
Jaka idzie na stacji „Pogoda”.

Słucham i myślę jak osiodłać konika
Wszak tylko jazda na koniku
Może zaspokoić moje pragnienia
By czas biegł szybciej i miałbym zajęcie.

Nagle błysk w oku jest plastykowa karta
Z napisem „Biedronka na co dzień”
Szybko włączyłem laptopa i nim się ocknąłem
Była godzina dziesiąta wieczorem.

Teraz ja żyję z Biedronką
I jak tak dalej pójdzie
To będę wiedział to co inni nie wiedzą
Jak kupować w Biedronce
By nie wypaść na idiotę.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.01.28

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl