Total Pageviews

Saturday 16 June 2018

Przebudzony mądrością się to zwie

Tam tam tam
Tam tam tam
Idę sobie przez ulicę
Rękę mam w kieszeni
I nucę piosenkę...


Serce mi podpowie
Ciało mi da znać
Bóg pobłogosławi
Tam gdzie miłość
Zamienia się w Raj.

A kiedy sen mnie położy
Po ciężkim trudzie i znoju
Filary mądrości i wiedzy
Wzmocnią mnie w śnie o miłości.

Ref;...................................
…................................

Przebudzony mądrością się to zwie
Wyszedłem z nałogu , głodu
Tak uzbrojony jak rycerz
Walczący o honor rodu.

Będę aż po kres
Bronił mój ród
Wszak Bóg wzmocni mnie
Jak wzmocnił miłość w dniu...

A kiedy przyjdzie mi spocząć
U bram światła dnia
Wtedy oświeci mnie Bóg
I po wie co dał mi świat
I co zostawiłem za sobą.

Ref;
O! miłość ma, póki życia kres
Znajdę ciebie w deszczu i w dzień
Tam gdzie ptaków śpiew
Tam gdzie dziecka śmiech
Tam gdzie wszystko się zaczęło.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.06.16

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl