Total Pageviews

Sunday 24 June 2018

Samotność boli jak serce

Przez szkła widzę Ciebie
Jasną promienną i radosną
Chciałbym przywitać Cię
Razem z wiosną.

Wiosna ma na mnie wpływ
Tak jak dziewczyna koło mnie
W niej widzę barwy tęczy
W niej widzę to co myślę.

Każdy jej ruch i gesty
Akcentuje z mową
Chciałoby się powiedzieć,
Ze mowa idzie z urodą.

Lecz kiedy dotyk czuję
I ruch ręki stanowczej
Wtedy wszystko zamazane
Nie ma kolorów tęczy.

I tak balansuję między światami
Raz widzę wiosnę z kolorami
A kiedy szkła zdejmuję
Wtedy widzę ciemność w świecie umarłych.

Co mam powiedzieć?
Mojej dziewczynie
Gdy jestem w dwóch światach
Przecież nie zrozumie
Tego co ja doświadczam.

Samotność boli jak serce
Gdy jest zranione przez
Moją chorobę w jestestwie,
Lecz przecież na miły Bóg
Pozwól żebym był jednością
W świecie w którym żyję.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.06.24

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl