Total Pageviews

Tuesday 31 December 2019

No cóż minęło

No cóż minęło
Jak każdy dzień
Ten czas jaki niósł sens

Wartość myśli
Była ważniejsza niż pieniądze
Trzymałem się jej
Jak małe dziecko spódnicy

Coś się stało
Mury Jerycha runęły
Wszystko przepadło
Została tylko wolność

Na cóż mi ta wolność
Gdy myśl nie błądzi nie szuka sensu
Tak chciałbym jeszcze raz przeżyć
Młodość, która mnie kształtowała
Jak jubiler diament w pierścieniu

Krzyż ponieść cierpieć jak Jezus
Poświęcić się młodości i kochać
A może zarabiać dukat do dukata
Na cóż mi ta wolność gdy brak sensu

Szedłem ulicą do domu mego
Karetka jechała na sygnale
Serce zabiło mocniej - pobiegłem
I oczom nie wierzę
Drzwi zamknięto przede mną

Na cóż mi ta wolność
Gdy mury Jerycha runęły
Na cóż mi ta wolność
Gdy nie potrafię mojemu życiu
Nadać sensu.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.12.31

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl