Total Pageviews

Wednesday 4 December 2019

Tak to nam przyjdzie – pastorałka

Poszliśmy razem
Z Gwiazdą Betlejem
Do stajeneczki
Tam gdzie Jezus jest

Oddaliśmy Mu pokłony
Czołem bijąc, wiwat dzwony      x 2
Niech świat dowie się

I My czekali
Tak jak Ty Matko
Na pierwszą gwiazdę
Tak jak Ty Tatko

Oddaliśmy Mu pokłony
Czołem bijąc, wiwat dzwony    x 2
Niech świat dowie się

Ujrzeliśmy My
Dzieciątko Boże
Na własne oczy
Tak jak Pan Bóg stworzył

Oddaliśmy Mu pokłony
Czołem bijąc, wiwat dzwony    x 2
Nich świat dowie się

Tak to nam przyjdzie
Głosić nowinę
Że Jezus Chrystus
Bóg nasz Zbawiciel

Oddaliśmy Mu pokłony
Czołem bijąc, wiwat dzwony   x 2
Niech świat dowie się

I My ruszyli
We wszystkie strony
Tam gdzie dochodzi
Miłości głos Boży

Oddaliśmy Mu pokłony
Czołem bijąc, wiwat dzwony   x 2
Niech świat dowie się

Teraz słyszymy
Jak Kościół śpiewa
O narodzeniu
Naszego Zbawiciela

Oddaliśmy Mu pokłony
Czołem bijąc, wiwat dzwony   x 2
Niech świat dowie się.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.12.04


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl