Total Pageviews

Monday 16 December 2019

Uwierz mi że miłość, także potrzebuje cierniowy krzyż

Niech to szlag trafi
Tak chciałem żyć jak Ty
Mówiłem wyjdź za mnie
By razem przez życie iś

Rzucę ten przeklęty świat
W którym ciągle tkwię
W umyśle niczym Ty
Idąc przez życie bez łez i krwi

Pokochaj mnie
Uczyń mnie szczęśliwym
Nie odrzucaj mnie
Bez ciebie jestem tylko mężczyzną
Który nie jest zdolny
By brać i dawać miłość

Zrzuć ze mnie te łachy
Otwórz drzwi
Zdejmij ze mnie kajdany
Poprowadź mnie do ołtarza
I wyjdź za mnie
Kochając mnie jak ja ciebie

Niech spełnią się sny
Niech spełnią się marzenia
Pokochaj mnie i uwierz mi
Że bez ciebie nie potrafię żyć

Uwierz mi, że miłość
Także potrzebuje cierniowy krzyż
Przez który wydoroślemy
I będziemy twardzi jak stal
Którą nikt nie przekuje
Na miecz niezgody

Poprowadź mnie do ołtarza
Pokochaj mnie i wyjdź za mnie
Kochając mnie jak ja Ciebie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.12.16

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl