Total Pageviews

Thursday 22 October 2020

Bóg Ojczyzna i miłość

 

Bój wielki staczam z sobą

Nie wiem co wybrać

Czy serce czy przeczucie

Co ze mną będzie.


Gdzieś tam jest świat

Gdzie Bóg wzywa nas

Choć pragnę żyć

Co serce da.


Prowadź mnie Boże jak życie,

Które jest niczym innym

Jak wiara, że dam rady.


Po cóż mi sił starczy

Po cóż ma wiara

Gdy wiem, że mogę

Być unicestwiony jak dinozaur.


Ucieczką by to nazwali

Ludzie mądrzy i wspaniali

Pierś do przodu trzeba wypiąć

Bóg Ojczyzna i miłość

I to wszystko.


Autor szkicu wiersza do wiersza

„Bóg Ojczyzna i Miłość”

Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2020.10.23


Bóg Ojczyzna i Miłość


Pożoga pali Oj! Boli

Nie wiem co wybrać

Czy miłość czy przeczucie,

Które mnie wypala aż do Duszy.


Głowę podnoszę do góry

I widzę gdzie świat tam Twój jest,

Ja pragnę żyć co serce da.


Prowadź mnie Boże

Jak Twoje życie,

Które jest jak wiara, że dam rady

Unieś ten krzyż.


Zwątpienie moje przeraża mnie

Po cóż mi sił tyle dajesz

Po cóż napełniasz mnie wiarą

Gdy wiem, że mogę

Być unicestwiony jak zło.


Ludzie mądrzy ludzie starzy

Ucieczką by to nazwali

Oni pierś do przodu wystawili

Bóg Ojczyzna i Miłość

Temu życie poświęcili.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2020.10.23


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl