Total Pageviews

Sunday 18 October 2020

Jak przeżyć by być szczęśliwy

 

Jak przeżyć by być szczęśliwy

Pająk buduje sieć nad moją kanapą

Głodny pomyślałem i zasnąłem

Skrzydła rozłożyłem by wznieś się

Do góry ku gwiazdom lecz wpadłem

W sieć pająka, który czekał na naiwność moją.


Szarpię się miotam się wyzwolić się chcę

Lecz nić trzyma mnie i widzę innych,

Którzy pragną to co ja wyrwać się

Do świata tego poprzedniego

Kiedy byłem wolny i szczęśliwy.


Jak to możliwe, że jestem wplątany

I wyrwać się nie mogę z tej sieci

Krzyczę ratunku pomocy i wyciągam rękę

I czekam aż ktoś wyciągnie mnie

Z tego umierającego wrzasku

JA CHCE JESZCZE ŻYĆ!!!


Zbudziłem się oczy otwarłem i widzę

Pająka schodzącego nad moją głową

I zrozumiałem, że jeszcze myślę

Jak przeżyć by być szczęśliwy.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2020.10.18


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl