Total Pageviews

Sunday 10 January 2021

Kabaretowe wersety

 

Wpatrujesz się w ten obraz na ścianie

I widzisz to co ja nie widzę, bo

Każesz mi robić śniadanie.


Najsłodsza, najpiękniejsza, wspaniała

Boska i cudowna moja damo

I nic się nie zmieni gdy myślę o tobie

Nawet wtedy gdy robisz dla mnie śniadanie.


Wacławek pięknie gadasz, że

Chce się kochać i poczuć twój oddech

Kiedy mówisz, że

Życie przy mnie nie przepijesz

Nawet gdy przypalę jajecznicę.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.01.10


Kabaretowe wersety


Niech żyje wolność i swoboda

Kochać każdy może nawet

Gdy myślisz o powrocie.


Uwierz mojej miłości i całej słodkości

Bierz tyle ile się da z miłości i nie pytaj.


Niech żyje wolność i swoboda

Kochać każdy może nawet

Gdy myślisz o powrocie.


Wacławek przerzuć kanał ja już mam dość

Ciągle śpiewasz razem z nimi o miłości

I nawet nie śpisz w nocy tylko myślisz

Która mnie pokocha gdy jestem w robocie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.01.10

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl