Total Pageviews

Sunday 10 January 2021

Wersety o miłości

 

Mych myśli jesteś odbiciem lustra

Srebrzystej tafli jeziora marzeń

W tej najczystszej postaci

Zamkniętej w głębi jeziora

Kolorów bieli najczystszych

Moich marzeń.


Jesteś pierwiosnkiem z połaci śniegu

Lśniącym w słońcu na polu górzystym

Zakwitasz niczym wiosna dająca życie

Mojej miłości w mych ramionach.


Kraków 2001.03.11

Autor Jacek Marek Krawczyk


Kabaretowe wersety


Piękne masz ząbki Wacławek

Gdy uśmiechasz się do mnie

Jeszcze piękniejszy uśmiech

Gdy prosisz mnie o pocałunek.


Piękne masz ciało Wacławek

Gdy na siłowni naprężasz mięśnie

Jeszcze piękniejsze masz bicepsy

Gdy prosisz mnie o rękę.


Trudno odmówić gdy mówisz kocham

Jeszcze trudniej zakochać się w tobie

Kiedy zamiast miłości proponujesz mi

Kontrakt naszej wspólnej miłości.


Nie pytaj mnie gdy nie zrozumiesz mnie

Nie pytaj mnie dlaczego mówię Nie

Wszak cze-ba ci wiedzieć, że pokocham

Tylko tego, który ręką wyciągnie mnie

Z mojej samotnej miłości do M.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.01.10


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl