Total Pageviews

Tuesday 10 May 2016

Nigdy więcej

Psia krew – mówię
Nigdy więcej!
Ambitny byłem
Rzuciłem się w wir
Wiedzy tajemnej i otwartej
Na świat, który łaknął
Sukcesów – swojego wychowanka.

Zostałem sam
Gdy zamiast mi
To ja musiałem dawać
Ten komfort jaki mają
Ci których się kocha.

Świadomy byłem
Sam tego chciałem
Byłem jak lew,
Który instynktem przeczuwał,
Ze tak ma być
Jak ciasto do formy.
Które pozostawili rodzice
Myślący o mojej przyszłości.

Jednak czas się zmienił
To był już inny świat
Przepis był stary
Więc przystosowałem go
Do rozsądku jaki mi mówił
Gdy zrozumiałem,
Ze to już krew z mojej krwi
I kości z mojej kości.

Teraz wiem,
Ze upiekłem tort znakomity
I sam już nie zdmuchuję świeczek,
Tylko po kolei ci co zostali
Dobudowując nową rodzinę.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.05.10

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl