Total Pageviews

Wednesday 18 May 2016

Szał ogarnia mnie


Nigdy więcej
Nie powiesz mi,
Ze mnie kochasz.

Nigdy więcej
Nie przytulę cię
Aż poczuję twój smak
I ciepło twoich rąk.


Nic nie zastąpi mi
Ciebie przy mnie
Twa miłość wystarczyła mi
Być szczęśliwy
Aż po ostatnie dni
Gdy mówiłaś mi
Ze mnie kochasz.

Szał ogarnia mnie
Puls podwyższa się
Serce zranione
Tak kochałem cię
Gdy jeszcze byłaś przy mnie.

Kwiaty zwiędły w wazonie
Świat mroczny
Jak twój cień
Ciągle widzę cię
Lecz to nie ty
To twój cień.

Biegnę za tobą
Krzyczę zatrzymaj się
Patrzę na twarz
To nie ty
To tylko twój cień.

To nic myślę sobie
Tak musi być
Nie ma cię,
Lecz jest twój cień
Który wszędzie widzę
Gdy słońce zaświeci
W dniu w którym
Straciłem Cię.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.05.18


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl