Total Pageviews

Monday 30 May 2016

Niech miłość rozpali w nas - piosenka

Pytam się Ciebie
Czy warto kochać Cię
Nic nie mów
Tylko daj znać
Ze kochasz mnie.

A kiedy wzniesiemy się
Do nieba
Tam czeka nas miłość
Świat jakiego nie ma
Gdy jesteś tu
A ja jestem tam.



Chwycimy się za ręce
Obejmijmy się wpół
Niech serca nasze
Uśpią ten ból
Jaki jest
Gdy nikt nie kocha nas.

A kiedy wzniesiemy się
Do nieba
Tam czeka nas miłość
Świat jakiego nie ma
Gdy jesteś tu
A ja jestem tam.

Kochać tak łatwo
Gdy brak nam słów
Świat nie jest taki zły
Tylko niech miłość
Zagości w nim.

A kiedy wzniesiemy się
Do nieba
Tam czeka nas miłość
Świat jakiego nie ma
Gdy jesteś tu
A ja jestem tam.

Więc niech usta milczą
Niech miłość rozpali w nas
Ten ogień,
Który nie jest obcy nam
Kiedy uwierzyliśmy,
Ze miłość jest jak żar
Który trzeba rozpalić w nas.

A kiedy wzniesiemy się
Do nieba
Tam czeka nas miłość
Świat jakiego nie ma
Gdy jesteś tu
A ja jestem tam.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.05.30

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl