Total Pageviews

Friday 10 August 2018

Jedna Matka jest na świecie - piosenka

Jedna Matka jest na świecie
Tą miłość, którą znam
On dała serce dzieci e
Jakie tylko ma.

Matko! tyś rozumiała mnie
Zawsze radość była we mnie
O! Matko ma spójrz łaskawym okiem
I daj tą miłość o którą proszę.

Jedno serce biło dla mnie
Jedna przystań była w Tobie
I miłością nakarmiłaś tylko mnie
Zrozumiałaś każde słowo i mój gest.

A gdy przyszedł smutek i porażka dni
Wyciągnęłaś do mnie rękę
Ciepłym płaszczem otuliłaś
I miłością nakarmiłaś mnie.

Matko! tyś rozumiała mnie
Zawsze radość była we mnie
O! Matko ma spójrz łaskawym okiem
I daj tą miłość o którą proszę.

Czasem łzy pociekły po licach twych
Mimo próśb i narzekań
Oddaliłem się
Lecz gdy powróciłem przygarnęłaś mnie.

Zawsze byłaś tam gdzie nie było cię
Ostrzegałaś nawet mnie we śnie
Choć szukałem i znalazłem miłość mą
To zawsze nasycony byłem miłością twą.

Matko! tyś rozumiała mnie
Zawsze radość była we mnie
O! Matko ma spójrz łaskawym okiem
I daj tą miłość o którą proszę.

Teraz myślę gdzie ty jesteś
Choć blisko mnie
Serce bije równym rytmem
Gdy pomyślę o miłości twej.

Nigdy nie wyrzucę z pamięci mej
Tą miłość którą przelałaś na serce me
Dałaś wszystko co warte mi
Złoto i srebro w sercu mym.

Matko! tyś rozumiała mnie
Zawsze radość była we mnie
O! Matko ma spójrz łaskawym okiem
I daj tą miłość o którą proszę.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.08.10

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl