Total Pageviews

Thursday 2 August 2018

Zacząłem pisać sztukę teatralną

Autor sztuki pt; Inwestycja
Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.08.02

Motto;
Uczucia to słowo znane i nie znane
Lecz kto je pojmuje zrozumie,
Ze nic nie warte gdy się ich nie czuje.

Inwestycja
Obsada; Karolina – sprzątaczka
Michał – kucharz
Kazek – Kierownik
Kubeł Chrystian – Dyrektor
Mazur Janek – Pracownik MD PS
Marszruta Kornela – panna na wydaniu
Poznańska Ewa – prostytutka
Wszelkie osoby i sytuacje oraz tekst jest wymyślony przez autora.
Akt I
Obraz panoramiczny sceny

Jeden pokój i biuro oraz na froncie deptak uliczny.














Karolina; Jak pan śmie! Ja posprzątać po moim kundlu ulicznym. Wybaczy pan ale to rasowy pies
i zwie się Jamnik.
Kazek; Cha cha cha pani wcale nie zna prawa. Myśli pani, że jak pani uczestniczyła w marszu tych psów to pani wszystko wolno. No! Teraz poważnie sprząta pani czy nie?

Karolina; Może na słówko, żeby inni nie słyszeli.

Kazek; Wie pani, ja wiem piękną pani jest kobietą. Ja mam czworo dzieci i liczę no liczę ile mogę zrobić dla kraju. Ach niech to szlak trafi. Udam, że nie widzę.

Karolina; Niechże pan zdradzi to ile pan dostaje za -.

Kazek; Powiem pani na ucho. Teraz Kazek mówi ściszonym głosem. Trzy tysiące i zniżki, no wie pani na media które nam ułatwiają życie.

Karolina; Ja mam na imię Karolina a pan?

Kazek; Kazek – kierownik.

Karolina; śmieje się chi chi chi. To pies dyrektora Kubła Chrystiana a ja go tylko wyprowadzam na smyczy, rozumiesz jestem uchem dyrektora, lecz na stanowisku sprzątaczka.

Kazek; Równa z ciebie babka. Dobrze żeś mi powiedziała. Miałbym same kłopoty. Umówimy się? U mnie w mieszkaniu. Mieszkam sam – służbowe.

Karolina; No jeżeli tak uważasz to przyjdę tylko podaj adres.

Kazek; Kwarcowa 13

Kazek idzie do biura a Karolina do pokoju.

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl