Total Pageviews

Wednesday 1 August 2018

Uchwycić się dziewczyny

Gdy dziewczyna
Zapukała w okieneczko
Radość mną się napełniła,
Ze gość w domu

Przyniósł miłość po koszmarach
Jakich noc mnie doświadczyła
Gdy ciemność mnie otaczała.

Uchwycić się dziewczyny
Poczuć ciepło w sobie
I mieć nadzieję,
Ze mnie nie opuści
Za dnia i nocy.

W niej nadzieja jak
Balsam na wrzody
Daje ochronę, że
Wszystko strawić mogę,

Lecz kiedy będę jej podporą
Ona serce swe otworzy
Da mi co ja dać nie mogę
Tą miłość, którą nosi w sobie.

Czystość serca czystość myśli,
Którą noszę w sobie
Daje słodką miłość ku sobie,

Lecz gdy kropla potu lub żółci
Wpadnie do naszych koniakówek
Wtedy zmąci naszą miłość

I już nie wypijemy wspólnie
Naszych drinków za naszą miłość
Tak mówili nasi Ojcowie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.08.01

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl