Total Pageviews

Tuesday 1 January 2019

Myślami szukałem Ciebie

Kiedy poszedłem w ten świat
Zwariowany jak twe serce
Myślami szukałem Ciebie
Tam gdzie świat zamienił się w kres.

Tak pragnąłem kochać Ciebie.
Choć Ty mówiłaś Nie
Teraz rozumiem, że kochałem
Taką jaką jesteś.

Zrozum , że miłość to ja
Uwierz w potęgę mych słów
Zrozum , że pragnę szukać
Tego w co obdarzył cię Bóg.
Tak jak serce woła pomóż.
Zrozum , że miłość to ja
Uwierz w potęgę mych słów.
Zrozum , że miłość to ja...

Nie płaczę gdy nie widzę
Twoich oczów i twych ust
Czerwieńszych niż pęk czerwonych róż

Już wiem, że pobiegnę za tobą
Tam gdzie miłość wzywa mnie
I padnę przed tobą na kolana
I prosił będę o miłość twą
Jak serce które tęskni za Tobą.

Zrozum , że miłość to ja
Uwierz w potęgę mych słów
Zrozum , że pragnę szukać
Tego w co obdarzył cię Bóg.
Tak jak serce woła pomóż.
Zrozum , że miłość to ja
Uwierz w potęgę mych słów
Zrozum , że miłość to ja...

Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.01.01


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl