Total Pageviews

Saturday 19 January 2019

Wyrywa się z serca

Fakt nie przeczę zrozumiałem
Wszystko napisane i przemyślane,
Lecz kiedy myśl goni za słowem
Wtedy sam już nie wiem
Czy słowa odbiciem są tego co myśli.

Fakt napisano niby nic a jednak coś
Chciałem czytać od deski do deski,
Lecz po co kiedy Fakt jest Faktem
I wystarczy jedno słowo by zrozumieć
Ze Fakt opisano jednym słowem.

Więc szukam, wertuję strona po stronie
Zdjęcia oglądam i wpisy o nich
I chociaż wierzę w to co napisane
To jednak wiem, że warto jest
Napisać tak dla siebie o Fakcie.

Oczy otwieram i sam nie wierzę
Napisałem jedno słowa Ojczyzna
I już chcę dopisać moja,
A za nią rodowa i pokoleniowa,
Lecz ja poeta i wolę pisać wiersze...

Bo to cenniejsze od szpalty
I mocniejsze akcenty
Wyrywa się z serca
I nic nie da się okłamać
To cząstka która jest we mnie
Ojczyzna – Polska.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.01.19


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl