Total Pageviews

Friday 26 April 2019

Tak to się zaczyna – piosenka

Pierwszy raz ujrzałem Ciebie
Taka jaka jesteś
Niemoc ogarnia mnie
Kiedy gwiazdy świecą
A księżyc woła dość.

Dziś w tą noc
Dam co warte jest
Złoto diamenty i perły
Miłość
Którą wyrażą moje oczy
Lśniące jak blask
Twoich oczów.

Tak to się zaczyna
Targają nasze uczucia
Szaty pieniądze i los
Nikt nie powie
Nie kocham
Tylko krzyknie
Miłość otacza nas
Zapach i woń
Kwiatów i pościeli
W której płyniemy
W morzu naszych serc.

Dziś w tą noc
Dam co warte jest
Złoto diamenty i perły
Miłość
Którą wyrażą moje oczy
Lśniące jak blask
Twoich oczów.

Pierwszy raz ujrzałem Ciebie
Taka jaka jesteś
Niemoc ogarnia mnie
Kiedy gwiazdy świecą
A księżyc woła dość.

Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2019.04.26

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl