Total Pageviews

Sunday 12 May 2019

Chwytać dzień za dniem

Mówiłaś mi że warto żyć
Chwytać dzień za dniem
W nocy spać i śnić.

Błagałaś mnie bym żył
I kochał z całych sił
Wierząc w to co Ty.

Uwierz, że nie potrafię
Chwytać się miłości
Gdy tonę przez twoje łzy.

Nie wiem co sprawiło
Nie wiem jaka miłość
Oddala od Ciebie moje serce.

Kochać ciebie nie potrafię
Los inny wyznaczył mi cios
Zadany przez krótką noc.

Nie moja to wina
Ze taki już jestem
Wszak miłość nie wybiera
Tak jak Ty kochając się we mnie.

Odejdę od Ciebie
Jak słońce za dnia
Ciemność będę widział wszędzie
Nie Ty a Bóg tak dał.

Samotność boli
Gdy lękasz się siebie
Chciałbym kochać
Lecz wybacz sam nie wiem.

Gdzie Bóg gdzie człowiek
Gdzie miłość gdzie sens
Chciałbym miłością się nasycić
Tak jak Ty kochając mnie.

Odejdę szukając życia sens
Czy warto nie pytaj mnie
Miłości pragnę jak Ty
Tak kochać bym mógł powiedzieć
To są dla mnie szczęśliwe dni.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2019.05.12

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl