Total Pageviews

Friday 10 May 2019

Ciekawy byłem co Ona widziała

Usypiasz mnie przy gwiazdach
Migających na firmamencie
Powoli zamykam powieki
Czując twój dotyk
Na mojej ręce.

A gdy budzę się z rana
Zapach kawy unosi się
Jak twoja suknia przy wietrze
Uśmiech widzę w twoich oczach
I bicie serca słyszę.

Pocałunek na twoich ustach składam
Tęskniąc za tym co było w nocy
Szepczę do ucha kocham
I uśmiechnięty idę do roboty.
By po pracy znowu cię zobaczyć.

Kwiaciarka kwiaty mi dała
Chciałem zapłacić lecz nie chciała
To dla Agnieszki powiedziała
Od serca w podzięce, że
Świat mi objaśniała.

Ciekawy byłem co Ona widziała
Tego czego ja nie dostrzegłem
Cichutko zapytałem
Co ty widzisz na tym świecie
Kiedy ja rzeczywistość widzę koło siebie.

Oczy jej zabłysły
Uśmiech od ucha do ucha
I zaczęła powoli mówić
Jaki to świat wspaniały
Kiedy widzisz odczucia u innych ludzi.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.05.10


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl