Total Pageviews

Friday 24 May 2019

Sam nie wiem jak to jest

Czauł czauł czał
Myślami ciągnę w dal
Zostawiam za sobą czas
Który przeżyłem sam

Trafiła mi się dziewczyna
Tak słodka jak malina
Czy zechce mnie
Kto to wie

Układam wierszyki dla niej
Bukiety kwiatów wręczam jej
Zapraszam do kawiarni
I czekam kiedy się oświadczyć

Czauł czauł czał
Myślami ciągnę w dal
Zostawiam za sobą czas
Który przeżyłem sam

Raz dała mi znak
Tak bardzo byłem rad
Myślałem, że potrafię
Lecz strach ogarną mnie

Sam nie wiem jak to jest
Ze kocham ją jak siebie
Choć nic nie obiecywała
Prezenty ode mnie brała

Zrobiłem błąd jak mąż
Kochałem ją jak mąż
Wyznałem miłość jej jak mąż
I rozwód wzięła ze mną jak zamężna

Czauł czauł czał
Myślami ciągnę w dal
Zostawiam za sobą czas
Który przeżyłem z nią.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019. 05.24


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl