Total Pageviews

Saturday 29 September 2018

Julianno nie szukaj mnie - piosenka

Julianno nie szukaj mnie
Wszak miłość odnajdzie mnie
Tam serce pozostało
Gdy pierwszy raz ujrzałem Cię.

W wieczorną noc przy blasku świec
Błyszczały oczy jak serce twe
W nim radość zawarta jest
Jak dzień kiedy spotkaliśmy się.

Julianno nie szukaj mnie
Wszak miłość odnajdzie mnie
Tam serce pozostało
Gdy pierwszy raz ujrzałem Cię.

Gdy rano słońce obudzi nas
Nie będzie straszyło nas
Tak każdy to wie,
Ze miłością nie zgorszymy się.

Julianno nie szukaj mnie
Wszak miłość odnajdzie mnie
Tam serce pozostało
Gdy pierwszy raz ujrzałem Cię.

Tak życie już inny wymiar ma
Nie lękam się słabości mych
I pójdę wspólną drogą
Przez życie jakie niesie dzień.

Julianno nie szukaj mnie
Wszak miłość odnajdzie mnie
Tam serce pozostało
Gdy pierwszy raz ujrzałem Cię.

Autor tekstu piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.09.29



No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl