Total Pageviews

Tuesday 4 September 2018

Odchodzę zostawiając za sobą

Po co, na co, dla kogo?
Dla siebie
By móc zobaczyć
To co inni stworzyli
Dla przyszłych pokoleń.

Myśli krążyły wokół
Tego co widziałem
Zazdrościłem,
Dlaczego nie ja
Nie jestem w tym muzeum.

Czasami się wydaje,
Ze mógłbym być
Lecz nie wystarczy
Byś kimś
Trzeba jeszcze być zaparty.

Zaparty w tym co się robi
Trzeba kochać to co się robi
I wiedzieć, że to co się robi
Jest warte mojego trudu
Już nie dla siebie a innych.

A później kiedy przystanę
Spojrzę za siebie
I zobaczywszy swoje dzieła,
Które piętrzą się
W materialnym istnieniu.

Wtedy mogę powiedzieć
Odchodzę zostawiając za sobą
Spuściznę swego życia,
Lecz nie w myślach,
A w materialnym spadku dla innych.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.09.05


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl