Total Pageviews

Thursday 25 October 2018

Pokochaj moje pragnienia - piosenka

Jeżeli Ty kochałeś mnie
Dlaczego odszedłeś
W ten świat, który Ty znasz
A nie Ja.

Pokochaj moje marzenia
Pokochaj moje wspomnienia
Pokochaj moje pragnienia
Jakie Ty znasz.

Przecież wierz, że spotkamy się
Nie po roku to po dwóch latach
Tak pragnie serce kiedy kocha
A odchodzi ten brutal jaki Ty jesteś.

Pokochaj moje marzenia
Pokochaj moje wspomnienia
Pokochaj moje pragnienia
Jakie Ty znasz.

Nie nigdy nie spojrzę ci w twarz
Jeżeli nie uwierzysz, że pragnę cię
Jak obrączki ślubnej, którą rzuciłam
Gdy kochałeś, a nie chciałeś brać.

Więc pozwól nam obu żyć
Wracać do wspomnień dawnych dni
By znowu zacząć nowy dzień
Tym co pragnie się.

Pokochaj moje marzenia
Pokochaj moje wspomnienia
Pokochaj moje pragnienia
Jakie Ty znasz.

Więc pozwól nam obu żyć
Wracać do wspomnień dawnych dni
By znowu zacząć nowy dzień
Tym co pragnie się.

Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.10.25


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl