Total Pageviews

Wednesday 17 October 2018

Przebojowe zwrotki

Chciałbym wyprzedzić czas
Popłynąć szybciej niż on
Zostawić za sobą ślad
Przede mną otworzyć przestrzeń.

                   &

Uchwycić wolności sens
Zrozumieć słowo kocham
Brać miłość od Boga
I trzymać w rękach ster.

                  &

Niebieski ocean wzdłuż i wszerz
Nie widać lądu tylko morza brzeg
Na horyzoncie gdzie styka się
Morze z niebem aż po kres.

                  &

Tak chciałbym zanurzyć usta
W winie czerwonym życia sens
Pić póki serce nie odmówi
Póki puchar pełny sekretów młodości.

                   &

Odebrać by chciano młodość mi
Zamknąć mi usta nawet we śnie
Wychować w duchu mądrości starców
Abym nie krzyczał, że jest mi źle.

                 &

Uciekłem ucieczką to nazwali
Gdy młodość chwyciłem jak ster
I sam byłem dla siebie
Żeglarzem okrętem na morzu życia sens.

                &

Dopóki jestem młody
I bunt we mnie trwa
Tak chciałbym aby świat
Był taki jak Ja.

              &

Tęsknota do Boga
Wolności dar
Uchwycić się choć jednego słowa
I pędzić z nim jak wiatr.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.10.18


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl