Total Pageviews

Thursday 18 October 2018

W ten pochmurny dzień

W noc zobaczyłem twą postać
Taką jaką we śnie
Pokochałem choć nie wiedziałem
Chciałem rzucić się u twych stóp
Myślałem, że bukiet kwiatów przypomni mi
Miłość jaka jest we mnie

Tak chciałem byś była ze mną,
Lecz wybacz teraz widzę jaka jesteś piękna
Zima zakryła twą twarz i postać
Jednak wiedziałem, że pragnę Cię
Choć targał wiatr i grat sypał się
Niszcząc moje uczucia do ciebie

Nie podałem się wiedziałem,
Ze piękno jest w tobie
I kochałem cię i kochałem cię i kochałem cię
Choć wcale nie wiedziałem jaka jesteś piękna
W ten pochmurny dzień.
Wybacz tak pragnę Cię, że nie czekam na słońce
Wystarczy ta noc, kiedy widzę cię
Taką jaką pragnę cię.

Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.10.18


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl