Total Pageviews

Wednesday 3 October 2018

A kiedy spłyniemy jak deszcz - piosenka

Weź mnie w ramiona
Jak swą miłość
Trzymaj ją mocno
I nie wypuść.

Porwij mnie do tańca
Trzymaj mnie w swoich ramionach
I tańcz czując rytm
Jaki biją nasze serca.

Niech wzniesiemy się do góry
Tam wyżej i wyżej do chmur
Gdzie jest wpisane nam
Zycie jakie niesie nam czas.

Weź mnie w ramiona
Jak swą miłość
Trzymaj mnie mocno
I nie wypuść.

Pozwól sercu mówić
Nie ukrywaj prze de mną
Tego co czujesz
Uciskaj mnie i bierz
To co ja ci dam.

A kiedy spłyniemy jak deszcz
Po szybie wspominając
Ten dzień kiedy zrozumieliśmy się
Wtedy wypiszesz, że kochasz mnie

I wspomniesz ten dzień
Kiedy rozpaliłeś ogień
Jaki mieliśmy się ku sobie
I poszedł płomień wyżej i wyżej
By oświetlić przyszłość nam.

Pozwól sercu mówić
Nie ukrywaj prze de mną
Tego co czujesz
Uciskaj mnie i bierz
To co ja ci dam.

Autor tekstu piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.10.03



No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl