Total Pageviews

Saturday 30 May 2020

Przeżyj tyle co ja

Dopóki życia mi starczy
I sił nie będzie ubywać
Pójdę, popłynę i zakotwiczem
Ten Jacht, który mnie trzyma
Do życia takiego jak ja chcę.

Szmat drogi przebyłem
I dziwię się sam sobie,
Że młodzi wołają, Stary!
Przeżyj tyle co Ja
A zrozumiesz jak boli.

Oczy młode, źrenice błyszczące
Wszystko widzą co jest widoczne
Stary! Popatrz na siebie mówiąc
Bielma łysina i garb
Nic nie widzisz tylko swoje oczy.

Szacunku! Krzyczę dla mnie
Wy młodzi mówicie świat nasz,
A jednak gdy los was upokorzy
Chcecie być tacy jak Ja,
Który przeżył i jest wolny.

Teraz pokłon mi bijecie
Przepraszacie, kwiaty dajecie
Już wam nie śmieszno,
Bo sami się starzejecie
A mimo to jesteście młodzi ode mnie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2020.05.30

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl