Total Pageviews

Friday 29 July 2011

Lecz nia Ja wołam precz


Lecz nie Ja wołam precz


Kocham za Ciebie mój słodki
Kocham za Siebie mój słodki
Kocham i myślę jak przeżyć
Ten dzień kiedy zrozumiałam
Jak bardzo oddaliłeś się.

Nic ulewa nic parasol
Nic nie szkodzi mi
Gdy Ty goły,
Szukasz kotki swej.

Drzwi zamknąłeś lecz nie wołasz
Klucz schowałeś dzwonek milczy
Chciałbyś wpaść w me ramiona
Myśląc że instynkt zawładnie mną
Dawać nie oczekując nic..

Nic ulewa nic parasol
Nic nie szkodzi mi
Gdy Ty goły
Szukasz kotki swej.

Kotka miauczy kocur miauczy
Jeden tylko mają cel
Lecz nie Ja wołam precz
Tylko ma miłość
Która wie co to wzajemność jest.

Nic ulew nic parasol
Nic nie szkodzi mi
Gdy Ty goły
Szukasz kotki swej.


Kraków 2011.VII.29
Autor Jacek Marek Krawczyk


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl