Total Pageviews

Tuesday 5 July 2011

Moc młodości

-38-

Moc młodości



Nabreszcie zapiąłem pasek u spodni 
Pijąc piwo strzepując pianę białą 
Niczym Maczo cha cha cha On już stary 
Ja tryskam miłością jak amor.

Ref;
Wodo wodo studź mnie 
Źródło źródło daj żyć 
Drzewo drzewo rozwijaj się 
A ja faluję jak łódź na morzu.

Młoda idź zatańcz ze mną
Nic, że widzisz to co śnię
Gdy Ćwiczę na siłowni
Wyrabiając przepijając etat mych rodziców.

Ref;
Wodo wodo studź mnie 
Źródło źródło daj żyć 
Drzewo drzewo rozwijają się 
A ja faluję jak łódź na morzu.

Pościel mokra Ona w rzeszy 
Kaca mam jak parias 
I znowu nauka i rodzina 
Całe życie mam przed sobą.
Ref;
Wodo wodo studź mnie 
Źródło źródło daj żyć 
Drzewo drzewo rozwijaj się 
A ja faluję jak łódź na morzu.

Kraków 2010.IV.05 
Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl