Total Pageviews

Wednesday 13 July 2011

Rzuciłem palenie !!!

Przyznam wam się bez bicia, że dostałem derylki i to nie z pijaństwa.., a sami nie uwierzycie z kwoty jaką zapłaciłem za 10 miesaięczne palenie papierosów.. wynosiła ona niebagatelka tylko 3000zł...  Więc tak, tu się częsem jak osika na wietrze.., tu mi się chce palić i myślę sobie co mam robić.., i nagle Ta myśl idę do osobistego lekarza niech mi przepisze Tabex... i tak zrobiłem. Więc czekam przed drzwiami jak przystało na porządnego pacjenta i myślę czy opanuję drżenie rąk przez nie palenie papierosów tak mną szarpały nerwy... Więc Tak.., czekam i czekam.., a tu pielengniarka wychodzi z gabinetu i słodkim głosem mówi.., Doktora dzisiaj nie będzie wziął sobie urlop.. Więc tak.., ręce mi się częsą.., mam nerwowe tryki powiek i nadodatek od tego upału cały jestem mokry... Jak szybko przyszedłem tak szybko wyszedłem i .., nagle myśl muszę przecież kupić szminkę ochronną żeby mieć ładne usta więc trzeba iść do apteki...  Wszedłem do apteki a tu nikogo niema tylko pani magister więc proszę grzecznie o szminkę ochronną do ust i już miałem płacić gdy nagle pani magister się uśmiechnęła do mnie, więc ja ząbki pokazuję i pytam grzecznie czy bym nie mógł kupić Tabex.., A ona, jak najbardziej tylko czy już mi kiedyś lekarz przepisał..? Oczywiście mówiem z usmiechem i nie uwierzycie mi sprzedała mi Tabex i już jestem uratowany ponieważ Tabex zastepuje nikotynę i zwalcza głód nikotynowy... Więc juz nie palę 24 godziny i zaczyna mi smierdzieć dym z papierosa.., ale nie kupię paierosów ponieważ mam cel uzbierać i to nie z ekologicznej skóry.., a z prawdziwej na buty oczywiście czarne... Więc tak, cel uśwęca środki... więc juz osiągnąłem sukces nie palę ponieważ mam cel i duchowy ze względu na to.., że ciało jest moją świątynią i mateialny ponieważ chce zaoszczędzić na buty i warto pamietać skórzane z prawdziwej skóry czarne...
Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl