Total Pageviews

Saturday 16 July 2011

Refleksja o Niepaleniu Papierosów...

Mija czwarty dzień jak nie palę papierosów...  Niby nic.. też mi coś...On nie pali papierosów.., i koń by się uśmiał z takiego wyczynu... Oczywiście tak mówią ludzie, którzy w ogóle nie palili.., a wszystko dlatego.., że ktoś chce być lepszy niż jest.., a nóż i on dojdzie do...  Jdnak właściwie to ja wcale tym się nie przejmuję ponieważ robię to dla siebie i przecież i zdaża się, że i ksiądz sobie popala oczywiście papierosy...  Więc tak zażywam Tabex i nie palę papierosów ponieważ jak pisałem wcześniej Tabex zastępuje nikotynę w naszym mózgu...  Oczywiście jest wiele dróg do przerwania palenia papierosów jednak ja myślę i z politowaniem patrzę jak mi mówi Pan, Pani rzuciałam palenie i zażywam czystą nikotynę.., szkoda, że nie ekologiczną...  Oczywiście można terz przyklejać sobie plastry z czystą nikotyną jednak właściwie to nie należy mówić ja nie palę.., ale mówić zastąpiłam papierosa czystą nikotyna bez substancji smolistych... Więc tak.., ja nie palę czwarty dzień i myślę jak to będzie dalej ponieważ zaóważyłem.., (notabene juz poraz 4 postanawiam nie palić papierosów), że im dłużej nie palę tym bardziej mi się chce palić i właściwie to jest mój problem.., który muszę jakoś rostrzygnąć radząc sobie sam ze sobą i z mojm nałogiem.... Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl