Total Pageviews

Monday 18 July 2011

Nie Palę i mierzę...

Jak wam wiadomo już któryś z koleji dzień nie pale papierosów.... Jednak wszyscy mi mówią.., że co prawda nie palisz.., ale popadłeś w nałóg picia (no sami się domyślicie) alkoholu... Ja oczywiście zgupiałę na taką ripostę i pytam się adwersarza.., a poczym waś Pan poznaje.., że ja alkoholik..? Po twarzy panie kochany.. po twarzy jest pan cały czerwony.., a nie długo to i nos bedzie miał pan taki jak Cyrano...  Więc ja grzecznie odpowiadam... Panie kochany ja na prawdę nie piję alkoholu tylko ja po prostu nie palę papierosów... Tak.., a ma pan ciśnieniomierz..? i tu skruszony powiedziałem.., że nie i spóściłem nos na kwinte i powiedziałem dowidzenia Panu i gdy juz nie czułem odechu na moich plecach szybko obrałem kierunek sklepu Real i kupiłem aparat do mierzenia ciśnienia i co sie okazało.., a no sami zobaczcie po tabeli jaką wkleiłem do blogu... Autor Jacek Marek Krawczyk

                                                                                                                     Skopiowane z Encyklopedii...

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl