Total Pageviews

Sunday 3 July 2011

Ma piosenka sercu mi bliska...

Lukier słodki, a wybrałaś słodzik.


Serce kołacze kochana moja
Gdy cukierek słodki jak Ty
Mimo że mówisz wybacz Mi,
Kiedy Noc, a Ty śnisz,
Lecz nie o mnie, a o ustach
Słodkich jak czekolada od Romana.

Tulipany żółte ciśnięte w kąt
Kwiat więdnie bez wody
Więc wybacz albo kochasz
Albo mówisz precz
Zostawiając za sobą przekwitniętą jabłoń.
Bez owoców które nie zapylił los.

Sad zielony pokryty szronem
Jesteś zimna jak lód
Mimo to słońce zaświeci
Gdy rozpalę ogień w ognisku
Naszego wspólnego biesiadowania
Przy świetle księżyca w pełni.


Na nic łzy, na nic pretensje
Los tak chciał wybrałam,
Lecz nie pokochałam
Słodszy mi jest Roman
Gdy kalorii przybywa od miłości
Słodkiego jak czekolada gorzka..


Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2011.VII.3

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl