Total Pageviews

Tuesday 31 July 2018

A kiedy wzmocnię akordy

Brak słów nie ma muzyki
Nie ma klawiszy i dźwięku.
Muza Muzo ukochana
Zlituj się na de-mną i daj
Moc zamienić to co czuję
W piękne wiersze.

Ja poeta nie wyspany
Snów brak proroczych
Nic nie przychodzi do głowy
Tylko ta jedna myśl
Jeszcze nie piszesz jak Ja chciałem.

A kiedy wzmocnię akordy
I złość mnie ogarnie
Wtedy struny i te gardłowe
I te nerwowe poruszą
Mój zapał do pisania wierszy.

Pytam się sam siebie
Co ja chcę od siebie
Piszę tak jak piszę
Lecz ciągle poszukuję
Artyzmu we mnie.

Ja wam powiem
Gdzie ukryta jest tajemnica
Myślicie, że w natchnieniu
Nie! Nie! Tylko w tych dziełach,
Które tworzą arcydzieło myśli twórczej.
Innych poetów i artystów.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.07.31

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl