Total Pageviews

Tuesday 31 July 2018

Mówiłem to co czuję

Fakt pisałem i myślałem
Prawie co dziennie wiersze.
Czas wreszcie pisać to co czuję...

            ***

No może tak może nie
Lecz gdy zobaczyłem
Przestałem myśleć
Mówiłem to co czuję
Tak wartko jak poeta
Wcale nie myśląc to co pisze.

Rym do rymu układa
Słowa do słów przytacza
W wersetach znajdzie nuty
A logicznie wszystko nuci.

Uczucia silny u mnie mają wyraz
Jeszcze silniejszy odbiór,
Lecz kiedy uczuciowo myślisz
Wtedy łatwo kwiatek zniszczyć.

Więc tak wartko mówię
Słowa nabierają treści
I nic się nie martwię
Bo chociaż dziecko sepleni
To matka jej zrozumie.

To jakiś cud, że odbiorca rozumie
Chciałbym powtórzyć,
Lecz to są słowa dla tego
Kogo szanuję i lubię.

Czasami się zdarza, że nie rozumie
Lecz kiwa głową i szepcze
Mów dalej tak mi dobrze
Przy tobie jak we śnie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2018.07.31

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl