Total Pageviews

Saturday 7 July 2018

Oj Jacku!

Droga ma wyklęta przez cierpki los
Oj Jacku ty nigdy nie zapomnisz o sobie.
Ślubowałem mojej lubej wierność aż po grób
Oj Jacku ty nigdy słów nie bierzesz na wiatr.
Przekomarzam się z moimi przyjaciółmi
Oj Jacku ty nigdy słów nie rzucisz pod słonia stup.

Ref;
Tak Tak Tak Oj Jacku przecież nie jesteś sam
Nie bujaj w obłokach jak baran,
Lecz w stadzie bądź wśród nas.

Piję piwo słuchając was a dusza ciągnie mnie do wróżb
Oj Jacku ty ciągle cygankę szukasz wśród nas
Żeby wróżyła ci z kart, a nie słuchasz nas.
Myślami jesteś daleko za oceanem błękitnym jak niebo
Oj Jacku nie opuścisz nas,
Bo nikt nie da ci na lot ku słońcu gwiazd.

Ref;
Tak Tak Tak Oj Jacku przecież nie jesteś sam
Nie bujaj w obłokach jak baran
Lecz w stadzie bądź wśród nas.

Na nic moje skargi na nic moje uwagi
Oj Jacku przecież nas wszystkich znasz
Mimo to przekonaliście mnie,
Że najlepiej jest wśród was
Oj Jacku jaki ty rozum masz,
Że zostajesz wśród nas

Ref;
Tak Tak Tak Oj Jacku przecież nie jesteś sam
Nie bujaj w obłokach jak baran
Lecz w stadzie bądź wśród nas.

Kraków 2007.I. 9
Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl