Total Pageviews

Monday 12 September 2011

Czasami myślę o życiu.

Lojalność słowo zwykłe słowo, lecz za nim się kryje [każdy ma słownik Języka polskiego] więc doczego zmierzam zapytacie. Kiedyś a było to dawno temu na początku naszej ery był i jest obecny wśród nas człowiek teraz Bóg Jezus Chrystus. Więc tak On nie podpisywał tak zwanej „lojalki” z Bogiem ponieważ było by to zaprzeczenie wolności jaką dał nam Bóg. Wolność Jego wyrażała się swoim życiem, które zakończył będąc ukrzyżowany. Tak, człowiek wolny musi wybrać drogę, którą ma iś i dlatego trudy jakie znosi idąc wybraną drogą tylko je pokona jeżeli będzie wolny. Ponieważ człowiek, który jest, ba czuje się wolny potrafi mysleć by przetrwać i pokonać trudności zarówno Duchowe jak i fizyczne. Dlatego wolność nie polega na tym, że wybierając drogę pędzimy samochodem z turbo doładowaniem jak najszybciej, ale świadomym kierowaniem samochodem w konkretnym celu by osiągnąć metę, którą powinien lub planuje osiągnąć dla pokrzepienia swego Ja i wiary, która była jego nieodzownym towrzyszem w dążeniu do celu. Więc jeżeli już jako dziecko określiłeś swóją metę to muszę Ci powiedzieć, że tylko człowiek który potrafi ocenić i zaprzeć się swojej tożsamości osiągnie swój cel, lecz wysiłek jaki włożył może sprawić, że cel osiągnął, ale jest to syzyfowa praca ponieważ będzie zawsze niedowartościowany. Dlatego człowiek wierzący mający anioła stróża i wierzący w Boga, który jest Ojcem, Opiekunem i Miłosierny da się prowadzić z przeciwnościami losu ku temu co chce osiągnąc świadomy będąc gdy już jest w tym miejscu i w tym położeniu kiedy powie dziękuje Ci Boże za oświecenie mnie co do mojej pozycji i stanowiska, które daje mi możliwość zarobienia na przetrwanie w tym swiecie. Więc nie mów, że jesteś lojalny wobec Boga, tylko jak chce Bóg mów Dałeś mi wolność więc wybrałem to co dało mi przetrwać w tym świecie i mimo że czasami łamałem prawo wbrew memu sumieniu zawsze wracałem do tego co jest mi bliskie sercu, by móc powiedzieć Tu na Ziemi byłem i jestem wolny ponieważ dałeś mi WYBÓR, lecz gdy już wybrałem mimo że hierarhia mnie obowiązuje ludzka gdy przyjdzie mi umrzeć będę Wolny z Tobą Boże lub spocznę w ziemi, a świadczyć o mnie będą Ci co zostali żywi... Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl