Total Pageviews

Wednesday 7 September 2011

Moje radio

Och wyobraźcie sobie, że kupiłem radio za 119 zł w sklepie i przyszedłem do domu. Wchodzę do mieszkania i myślę sobie po co ja je kupiłem jak gdzie nie spojżę mam radio. Więc tak patrzę na pudełko, a na nim pisze mini wieża z pilotem i z MP4 i cd i dwa głośniki i stereo. Więc tak, co tu robić? Oczywiście ktoś by mnie uważał za idiotę, ale taka okazja więc kupiłem. Więc tak radio jest, ale gdzie je postawić jak wszędzie są radio i wtedy pomyślałem dam mojej wnuczce na urodziny radio Sony, a ja te oczywiście kupione będę miał w kuchni. Tak zrobiłem i teraz wyobraźcie sobie, że jem no naprzykład kolacje i słucham radio, lub jem obiad i sucham płyty. I nic by w tym nie było nadzwyczajnego gdyby nie to, że jak słucham moich ulubionych piosenek to radio się pogłaśnia, a jak słucham naprzykład wiadomości i coś interesującego mówią to wyobraźcie sobie, że też się pogłaśnia. Oczywiście to nie iluzja tylko mam na wyciągnięcie ręki regulacje radio i właściwie to jest taki mały wysiłek jakbym był sam pilotem...pozdrawia Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl