Total Pageviews

Thursday 8 September 2011

XP mój program komputerowy.


Zastanawiające, ale niestety ksiązki są i cienkie i grube jednak wyobraźcie sobie, że kupiłem książkę i mając komputer z XP chciałem ją przeczytać, żeby sie dowiedzieć coś ciekawego o XP. I tak otwieram pierwszą stronę i to już wiem, otwieram drugą stronę i to już wiem i mineło zaledwie pięć minut jak ją przeczytałem ponieważ wszystko wiedziałem nie czytając książki metodą prób i błęndów na XP.  Muszę wam powiedzieć, że wcale się nie bałem serfować po XP ponieważ miałem płytę orginalną i jak XP przestało działać tak poprostu zainstalowałem XP na mój komputer. Chodzę po księgarni i widzę książkę o BIOS więc myślę kupię sobie i będę serwował po BIOS. Nie myślcie sobie, że jestem idiotą ponieważ książka napisana po Polsku, a BIOS po angielsku więc tylko sprawdziłem czy mam dobre ustawienie i tak teraz mój komputer chodzi jak z "turbodoładowaniem". Dlatego polecam, lecz na własne ryzyko surfować po swoim komputerze. Jednak przestrzegam, że musicie opierać się na literaturze jeżeli będziecie chcieli XP naprawić. Więc tak myślę co zrobiłem (zapisujem) i jaki z tego wyszedł efekt. Potem naprawiam i BINGO jestem informatykiem...pozdrawia Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl