Total Pageviews

Tuesday 27 September 2011

Wspomnienia blogu jacek-43-43.blog.onet.pl z roku 2006


Właściwie to sam nie wiem od kiedy się człowiek starzeje w każdym bądź razie ja zaczynam patrząc w lustro wyglądać poważnie. Jednak tym się nie załamuję ponieważ odniosłem sukces pytacie mnie jaki, więc nastawcie uszy moi czytelnicy to wam szepnę do uszka. Tak sukces nie bywały ponieważ już nie pale 7 tygodni i wcale mi się nie chce palić. Jedynie wzrosło mi ciśnienie, ale myślę, że po jakimś czasie znowu wszystko wróci do normy. Papierosy elektroniczne jak wiecie palę jednak coraz mniej po nie sięgam ponieważ nie czuję potrzeby, aby je palić. Mimo to patrząc w lustro ciągle wyglądam poważnie, a powinienem się cieszyć moim wielkim sukcesem. Sukces pytacie u dziadka to tak jak u noworodka nowa zabawka, aż w końcu się nią znudzi. Niestety libido osłabło, oczy jakby za mgłą już nie wyrażają tych promieni słonecznych gdy widziało się tą jedną jedyną, pytacie kto, to moja druga połówka. Szukam i ciągle szukam tych podniet które by mi dawały poczucie być w wieku młodzika i mieć takie poczucie jakby się było młodzieńcem o niebieskich oczach. Jednak nie pora narzekać tylko po prostu zaakceptować siebie takiego jakim jestem. Zdradzę wam w sekrecie, że tak naprawdę człowiek się nie zmienia tylko to ciało ciągle się starzeje i woła czas już na odpoczynek. Teraz gdy już jestem w wieku dorosłym ciągle gdy oglądam TV zadaję sobie pytanie co ja właściwie osiągnąłem i czego się dorobiłem w tym życiu. Co do rzeczy materialnych to właściwie sobie nic nie folguję ponieważ miałem wszystko, a że się zestarzały i trzeba było je wyrzucić na śmietnik to cóż do grobu, ani do nieba nic przecież sobie nie wezmę. I tak muszę wam powiedzieć, że otaczam się starymi meblami i rzeczami jednak czuję do nich sentyment i wcale nie tęsknię za nowymi rzeczami tak jak młodzież. Taki to już los. Pamiętam jak dziś, że zawsze się sprzątało mieszkanie na połysk, a teraz jak mi przybyło latek to mam gdzieś sprzątanie na połysk tylko sprzątam partiami i w rezultacie gdy tu w pokoju skończyłem już muszę sprzątać w łazience, a wypadało by się położyć i odpocząć jak na staruszka czyli dziadka przystało. Przedtem gdy byłem młody jak popatrzyłem na dziewczynę to się uśmiechnęła do mnie, a teraz jak popatrzę to od razu daje mi do zrozumienia, że za darmo nic nie ma. Snuł bym dalej tą opowieść o mnie lecz muszę już kończyć ponieważ już nie napisze 400 stronicowej książki... pozdrawia jacek

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl