Total Pageviews

Sunday 4 September 2011

Refleksja wyrażona wierszem


Wszystko i nic bez samoosądzenia.


Czas jest wpisany w rytm serca
Krok za krokiem wyznacza drogę
Lecz rozróżnić myśl od wysiłku
Ten pojmie, kto pracuje z determinacją
Ku lepszemu zgromadzeniu dóbr.

Czas jest wpisany w rytm serca
Myśl rozjaśni nam sens życia
Gdy zrozumiesz ten ból
Fizyczny i psychiczny
Ku lepszemu zgromadzeniu dóbr.

Myśl jak kropla drąży mózg,
Że tak nie można żyć
Nie mając nic prócz dóbr
Mimo, że masz coś więcej
Kiedy zatopisz się w myślach.

Noc nie przespana i dzień deszczowy
Ja wołam wszystko zdobyłem
Więc co zaprzątało moim jestestwem
Gdy myśl stanowczo zaprzecza
Że pożar zniszczy dorobek mego życia.

Cicho, noc nadeszła i wysłuchuję
Odgłosu życia i wtedy zrozumiałem
Nic nie jest wart człowiek
Kiedy lęka się swojego sądu
Nie mając tego co najceniejsze
Obrońcy i prokuratora mojego sumienia.

Kraków 2011.IX.4
Autor Jacek Marek Krawczyk







No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl